Chatový tábor Svojšín

Smluvní podmínky

Chatový tábor Svojšín
34901 Svojšín

A)     Základní informace:

  1. Organizátorem akce je spolek „Táborníci Svojšín, z.s.“, Na Vápenicích 4, Plzeň 326 00, zastoupený předsedou spolku MUDr. Davidem Šmídem, Ph.D.
  2. Objednavatelem je zákonný zástupce dítěte, který podá závaznou přihlášku a zajistí uhrazení poplatku za účast na akci.
  3. Smluvní vztah mezi organizátorem akce a objednavatelem (zákazníkem) vzniká na základě on-line podané přihlášky vyplněné ve všech bodech.
  4. Organizovanou akcí je 13-ti denní letní dětský tábor, který je určený pro děti od 8 do 16-ti let.

B)     Rozsah služeb:

  1. Organizovaná akce se uskuteční v areálu chatového tábora ve Svojšíně, provozovatel areálu je Antonín Kraus.
  2. Ubytování je zajištěno ve 2, 3 a  5-ti lůžkových chatkách s el. osvětlením bez vlastního sociálního zařízení.
  3. Sprcha a WC jsou společné v samostatných objektech.
  4. Stravování v průběhu akce je zajištěno 5 x denně – snídaně formou bufetu, oběd (polévka a hlavní jídlo), svačina a večeře, možnost druhé večeře.
  5. V průběhu celé akce bude zajištěn celodenní pitný režim – slazený nápoj, čaj, voda.
  6. Akce je zajištěna odborným pedagogickým dozorem po celou dobu trvání.
  7. Je zajištěna trvale dostupná zdravotní péče (lékař a (nebo) zdravotní sestra).
  8. V průběhu akce bude realizován řízený táborový program.

C)     Nástup účastníků k pobytu:

  1. Den a hodina nástupu je uvedena na webových stránkách organizátora – spolku, v záložce aktuality (www.taborsvojsin.cz).
  2. Po dohodě s organizátorem může účastník nastoupit ze závažných důvodů k pobytu později (např. zdravotní problém, rodinné důvody apod.). Požadavek na pozdější termín nástupu k pobytu bude organizátorovi sdělen objednavatelem písemně a předem. Pozdější nástup nemá vliv na úpravu/snížení ceny za účast na akci.

D)     Ukončení pobytu:

  1. Pobytu končí v den a hodinu uvedenou na webových stránkách organizátora – spolku.
  2. K ukončení pobytu může dojít před oficiálním uplynutím doby trvání akce na základě rozhodnutí objednavatele (např. rodinné důvody – odjezd na dovolenou, sportovní soustředění apod.). O ukončení pobytu objednavatel předem písemně informuje organizátora. Dřívější ukončení uvedené v tomto bodě není důvodem k úpravě/snížení ceny za účast na akci.
  3. Pobyt účastníkovi může být ukončen organizátorem v případě porušení táborového řádu nebo obecně závazných právních předpisů. V takovémto případě bude organizátorem o ukončení pobytu sepsán písemný záznam, který obdrží objednavatel při převzetí účastníka. Objednavatel je povinen neprodleně (do 24 hodin) si převzít vyloučeného účastníka v areálu tábora, místě konání akce. Ukončení pobytu z důvodů uvedených v tomto bodě není důvodem k úpravě/snížení ceny za účast na akci.
  4. V případě, že bude pobyt účastníka na akci ukončen ze zdravotních důvodů (nemoc, zranění apod.), bude o této skutečnosti objednavatel okamžitě vyrozuměn a bude o tom sepsán písemný záznam. Záznam obdrží objednavatel při převzetí účastníka. V případě ukončení pobytu z těchto důvodů bude následně řešeno snížení ceny, a to o část, která byla určena k pokrytí nákladů pouze na stravování.

E)     Přihláška na akci a platba:

  1. Účastník (dítě) je na akci přihlášen cestou objednavatele prostřednictví on-line přihlášky/formuláře, který je dostupný na stránkách organizátora v záložce „přihláška na tábor“.
  2. Objednavateli vzniká odesláním přihlášky povinnost uhradit poplatek za pobyt uvedený na stránkách organizátora, a to následovně:
    -  Celou částku najednou, aby byla připsána na účet organizátora nejpozději do 30 dnů od podání přihlášky, nejpozději do 30. dubna 2025.
    -  Ve dvou splátkách, každá ve výši 50% z celkové částky. První splátka musí být uhrazena do 30 dnů od podání přihlášky, nejpozději do 28.2.2025, celá částka musí být připsána na účtu organizátora nejpozději do 30. dubna 2025. V případě, že nebude druhá část zálohy připsána na účet organizátora do 30. dubna 2025, propadá první část zálohy ve prospěch organizátora a bude použita na pokrytí vzniklých nákladů (nájem za areál, nákup surovin pro kuchyň, nákupy materiálu pro realizaci akce). Dítě v tomto případě nebude přijato na akci.
  3. V případě, že nebude celá částka připsána na účet organizátora do 30. dubna 2025, bude přihláška k pobytu na akci stornována organizátorem a uvolněné místo bude nabídnuto jinému zájemci o účast na akci. O této skutečnosti organizátor písemně vyrozumí objednavatele (e-mail, dopis, datová schránka). Smluvní vztah se tímto považuje za ukončený.
  4. Částku za pobyt je nutno uhradit bezhotovostním převodem na účet organizátora. Platbu je nutné identifikovat uvedením přiděleného variabilního symbolu a jménem účastníka (dítěte) v poznámce přihlášky.
  5. V případě, že objednavatel přihlašuje více účastníků, je povinen uhradit platbu za každého z nich zvlášť. Každý z účastníků bude mít přidělen vlastní variabilní symbol.
  6. Organizátor na žádost objednavatele vystaví fakturu nebo potvrzení pro zaměstnavatele přispívajícího z FKSP nebo odborovou organizaci.

F)      Storno podmínky:

  1. V případě zrušení pobytu/účasti na akci do 30. dubna 2025 činí storno poplatek 3.000,- Kč (třitisícekorunčeských).
  2. V případě zrušení pobytu/účasti na akci 31. května 2025 činí storno poplatek 5.000,- Kč (pěttisíckorunčeských).
  3. Od 1. června 2025 se výše storno poplatku za zrušení pobytu a účasti na akci rovná celé částce za pobyt/účast na akci.
  4. Informace o zrušení pobytu/účasti na akci musí být doručena písemně organizátorovi. Pro výši storno poplatku je rozhodující datum doručení organizátorovi.
  5. Vzhledem k výše uvedenému doporučuje organizátor objednavateli zajistit si pojištění storna u komerční pojišťovny.

G)     Reklamace:

  1. Objednavatel má právo na reklamaci v případě, že nebyly poskytnuty objednané služby – ubytování, strava, program apod.
  2. Reklamaci podá objednavatel písemnou formou organizátorovi již v průběhu nebo ihned po ukončení akce, nejpozději do tří dnů od jejího ukončení.
  3. Na pozdější reklamaci nebude brán zřetel.
  4. Organizátor akce je povinen do 30 - ti dnů od doručení reklamace objednavatele informovat o způsobu vypořádání.

H)     Závěrečná ustanovení:

  1. Objednavatel odesláním přihlášky prohlašuje, že veškeré údaje v přihlášce uvedené jsou pravdivé.
  2. Objednavatel odeslání přihlášky prohlašuje, že se seznámil se smluvními podmínkami i s táborovým řádem, a že s nimi souhlasí.
  3. Organizátor akce se zavazuje splnit veškeré své povinnosti vyplývající ze smluvních podmínek i táborového řádu.